lördag 4 juli 2009

Serena Williams won!!

Serena Williams vann mot sin äldre syster Venus, 7-6. Jag skulle så gärna ha velat se den matchen!
Jag fick veta det när mamma kom ut och sa det när jag tränade tennis mot en vägg - det funkade bra! Tränade även lite att fånga bollen med vänster handen utan att tappa bollen, bättre kunskap nu :)

Sitter nu med ett Gin glas bredvid mig, mums. Det blir väl lite lonley movie evening idag :) Hmm, lite synd ^^ Skulle va kul med lite mys, men strunt samma, funkar bra själv.. ;)

Idag har vi även varit till min syster och hennes man och haft en lite mindre släktträff, kulkul. När vi hade samma spratt, som på en annan släktträff från pappas sida - haha, denna gång var jag inte offret, jag var domaren! :D Men jag fick nog lite tillbaka också av att jaa, ni får se ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar