onsdag 8 juli 2009

Day 1 * arrived

Idag var det bestämt att jag skulle dra till syrrans och övernatta där några nätter och vara där och hjälpa till och ha de' roligt.
Mamma och jag for hemifrån ungefär 1 och kom fram ca. 2 tiden på dagen då. Vi åkte lite senare till "Blomtorget", mamma hittade sig nog några blommor och vi åkte tillbaka till min systers.

Ungefär 1h senare tyckte mamma att hon behövde ha handlat något, även min syster, Maria, men hon kallas Mia. Så då for vi iväg och köpte hem Tacos!

Mamma for hem och Mia och jag började måla klart ett litet staket och senare rensade lite sallad från gräsmattan ;) Rättare sagt potatis plantor, vi 'tävlade' om vem som skulle få 50st först, och till slut fick vi ihop 400 sammanlagt - respekt!

Taco-kväll blev det kl. 20, mumsigt!! Det blev lite vitt vin också, men det var ganska starkt, hållet mig till Torres. :P

Efter att ha sett på "Dance 360" kl. 21, for jag ut på en 2.5km jogging runda. Det var skönt, men tungt i halsen :S Hopp in i duschen efteråt och sen raka vägen ut och se på 'Igge', en söt igelkott som besöker varje dag och får lite mat.. ^^

Dessutom fick vi lite underhållning från Herkules, deras katt, och näbbisen (näbbmusen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar