söndag 28 juni 2009

Guldbröllop


Det blev lite partajas idag igen. Fast vi körde till Härmä, Powerpark och åt där vid en restaurang med mina kusiner, fastrar, föräldrar och farmor/farfar. Vi hade nog rätt så trevligt, det var stående bord så förrätt var ju sallad och soppa, huvudrätt var det lite olika valmöjligheter, men för min del var det mos och grisköttssås, efterrätt blev det jordbuggskvarg och kaka.
Det var nog riktigt god mat där, så int ska man klaga. Det fanns även levande musik, live alltså ^^ Men det var lite sämre, den passade bättre till de lite äldre.
Normala kusiner? - YESS! ;D
Efter maten, gick vi runt på området eller strax utanför området, för man måste betala in sig nuförtiden, hmm lite sämre.
Innan vi for hem så besökte vi ett nybyggt, lite lyxigare stall utanför Powerpark.

Hemma och känner för bio, men nej, det blev ingen bio, orkar inte köra till Jeppis och inte heller ensam besöka bion. Jag hade mena se 17 Again, med Zac Efron.
Lämnade hemma och ska se Dr Dolittle 5&6 nu ikväll, har laddat ner 4 filmer redan och har kanske 2 andra kvar :)


Min rygg bränner så ni vet inte vad, eller kan inte föreställa er, utom de som varit med om det förstås.
Och jag vill säga, sori, till min Kokkola vän för att jag var lite sarkastisk eller mitt dåliga humör tidigare idag. :/ Jag är inte som du tror...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar