söndag 21 juni 2009

"Fem på morgonen!"


Igår kl. 19 körde jag till Andra Sjön, min kaveri, Johanna's villa. När jag kom dit så körde vi till Nykarleby och åt en glass och gick till R-kiosken och köpte 3 filmer; Coach Carter, Get rich or Die trying (Johanna) och Changeling (Jag, Sarah).
Efter en stor Konjak jordgubbsglass körde vi tillbax till villan och kollade många filmer och åt nå små grilla biffar, mums var det.



Först såg vi på I am Legend, senare Tomb Raider 2, som kom på tv, senare Get rich or Die trying och till sist kl. 02:30, Coach Carter som räckte till kl. 05:00 morgon! Då kunde man inte somna för man var hur pigg som helst så vi gick ner till stranden med Nora och fotade, det var fint och härligt.
Och jag kunde absolut inte andas för jag hade så täppt i näsan och jag hade inte med nässpray :S


T
ill slut somnade vi nog och sov till kl. 12:30, Nora sov mellan oss och i fotändan :D Och nu är jag hemma, ikväll ska mamma och jag se på Changeling, pappa ska väl plasta balarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar