onsdag 24 juni 2009

"Men öööh?!"


(Gårdagens bild, jag ligger i riskzonen när jag målade veranda taket)

Idag målade vi nästan klart lusthuset för andra gången, det tog bara 2h och imorgon ska vi måla dörren så då har vi allt färdigt. Vi målade även på utsidan några små ställen. Och det var otroligt varmt inne i lusthuset(!!) Det var som ca. 20-22 grader ute och några små vindar kom..
By the way, när vi skulle måla på utsidan så kunde inte mamma bestämma sig var vi skulle måla och inte måla, lite irriterande i slutändan och hon vill ha allt så "perfecto".

Efteråt spelade vi lite basket, det blev mest straffkast och dåliga försök på "dunkar". När vi kom in så hoppade vi i duschen och det var otroligt sköönt!! :D Det blev lite "Make me a Supermodel"-tittande då.

Resten av kvällen har det inte hänt något speciellt, försökte fara till en simplats och fotografera till bdb:s tävling, men det blev inge bra.. :(
JUST NU: Johanna till höger om mig och en godis påse och en Battery till vänster om mig. Jag ska väl nog kanske ringa till Alex, som är på barnläger nu och kommer hem imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar